Postupak popravka tableta
Autor: Administrator , 3. 9. 2020.
Pošalješ mail (knjiznica.ospz@gmail.com) ili poruku na Teams knjižničarki Raheli s opisom problema i fotografijom oštećenja. Ona će ti se javiti povratno treba li nositi tablet k njoj ili na servis. Jedan od roditelja uplati novac na žiro račun Škole (IBAN: HR2323900011100023495) i obavezno u opis plaćanja napiše da je za popravak tableta, svoje ime i ime djeteta na koje glasi tablet. Kad Škola vidi da je uplata sjela, plaća račun. Kroz nekoliko dana knjižničarka ti javlja da odeš po popravljeni tablet.
Predstavljanje tableta OSPZ 2019-20.pptx
Tableti 2020-21.pdf
REVERS TABLETA i SIM KARTICE 2019-20.pdf
REVERS TABLETA i SIM KARTICE 2020-21.rtf
REVERS TABLETA i SIM KARTICE 2021-2022.docx
REVERS TABLETA 2022-2023.docx
REVERS TABLETA 2023-2024.docx
Upute za pripremu i ulazak tablet ure aja u MDM sustav - Zero-touch - ucenici.pdf
Podesavanje APN postavki.pdf
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |