preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Zrinskog Zagreb

 > Nastava  > Tableti

Postupak popravka tableta

Autor: Administrator , 3. 9. 2020.

Pošalješ mail (knjiznica.ospz@gmail.com) ili poruku na Teams knjižničarki Raheli s opisom problema i fotografijom oštećenja. Ona će ti se javiti povratno treba li nositi tablet k njoj ili na servis.

 
Ako je oštećenje takvo da tablet treba na servis, postupak je sljedeći:
Knjižničarka prijavi kvar. 
Servis javi cifru koliko košta popravak u slučaju da oštećenje ne spada pod garanciju. 
Knjižničarka te obavijesti porukom na Teamsu o cijeni popravka.

Jedan od roditelja uplati novac na žiro račun Škole (IBAN: HR2323900011100023495) i obavezno u opis plaćanja napiše da je za popravak tableta, svoje ime i ime djeteta na koje glasi tablet. Kad Škola vidi da je uplata sjela, plaća račun. Kroz nekoliko dana knjižničarka ti javlja da odeš po popravljeni tablet.

 
Podaci o servisu:
S&T Hrvatska – servis
Borongajska cesta 81a
10000 Zagreb





Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

KORISNE POVEZNICE

CMS za škole logo
Osnovna škola Petra Zrinskog Zagreb / Krajiška 9, HR-10000 Zagreb / os-pzrinskog-zg.skole.hr / ospz@os-pzrinskog-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju