preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Zrinskog Zagreb

Filmski materijali u povodu Festivala prava djece Vijest ima dokument u privitku

Autor: Administrator , 12. 10. 2023. 14:58

Ovim putem pozivamo vas i vaše učenike/ice (preporučena dob djece je od 4. do 8.razreda), nastavnike/ice i stručno osoblje da nam se pridružite u proslavi dječjih prava i promocije stvaralaštva djece i mladih tako da u svojim učionicama organizirate projekciju filmova (ukupno traju 40 minuta) i popratnu radionicu uz pomoć nastavnih priprema koje smo vam pripremili.

Molimo sve zainteresirane nastavnike i stručno osoblje za sudjelovanje da ispune PRIJAVNICU najkasnije do 22. studenog, kako bismo ih mogli evidentirati te im po završetku Festivala izdati Potvrdu o sudjelovanju.
Organizator Festivala je Udruga za promicanje stvaralaštva i jednakih mogućnosti Alternator, u suradnji s Uredom UNICEF-a za Hrvatsku, Uredom pravobraniteljice za djecu i Hrvatskim filmskim savezom.

Za sve dodatne informacije pišite nam na festivalpravadjece@alternator.hr.


Uz srdačne pozdrave,
organizacijski tim Festivala prava djece

 [više]

 



Edukacijsko rehabilitacijska preporuka literature za stjecanje kompetencija za rad u inkluzivnom okruženju

 

SMJERNICE - Ministarstvo znanosti i obrazovanja

Smjernice za rad s učenicima s teškoćama (MZO, 2021)

https://mzo.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Obrazovanje//Smjernice%20za%20rad%20s%20ucenicima%20s%20teskocama.pdf

 

INKLUZIVNA KULTURA ŠKOLE

Stvaranje inkluzivne kulture škole

https://hrcak.srce.hr/clanak/166614

 

PODRŠKA UČENICIMA

Podrška učenicima s poremećajima u ponašanju i s teškoćama mentalnog zdravlja

Poučavanje učenika s autizmom
https://www.azoo.hr/app/uploads/uvezeno/datoteke/poucavanje-ucenika-s-autizmom-1536872369.pdf

Postoji li pragmatični jezični poremećaj?
https://hrcak.srce.hr/clanak/25769

Primijenjena analiza ponašanja i autizam - vodič kroz terminologiju
https://hrcak.srce.hr/clanak/79510

Podrška učenicima s teškoćama iz područja jezično-govorne-glasovne komunikacije i specifične teškoće u učenju

Disleksija – vodič za samostalno učenje studenata i učenika
https://psiholoskikutak.weebly.com/uploads/4/7/2/1/47216843/067_vodic_za_samostalno_ucenje_studenata_i_ucenika.pdf

Utjecaj fonta na čitanje osoba s disleksijom
https://hrcak.srce.hr/file/238456

Poremećaji matematičkih sposobnosti
erfunizg_poremecaji_matematickih_sposobnosti_skripta_mirjana_lencek_2017.pdf

Ocjenjivanje djece s teškoćama u čitanju i pisanju: vrednujemo li znanja ili sposobnosti?
https://hrcak.srce.hr/file/140250

Specifične teškoće učenja - osvrt na probleme u jeziku, čitanju i pisanju
https://hrcak.srce.hr/clanak/33342

Ispitna anksioznost kod djece i mladih s teškoćama učenja
https://hrcak.srce.hr/clanak/27276

Smjernice za građu laganu za čitanje 
https://www.hkdrustvo.hr/datoteke/978

Opće smjernice, (ur. Lelija Kiš Glavaš) Zbirka priručnika: Izjednačavanje mogućnosti studenata s invaliditetom, Sveučilište u Zagrebu (str. 233. – 266.) https://www.erf.unizg.hr/docs/SSI/EduQuality_1_opce_smjernice.pdf

 

Podrška učenicima s intelektualnim teškoćama

Društveni kontekst, posebne potrebe/invaliditet/teškoće u razvoju i edukacijsko uključivanje
https://hrcak.srce.hr/clanak/17699

Obilježja socijalne kognicije kod osoba s poremećajem iz spektra autizma, posebnim jezičnim teškoćama i intelektualnim teškoćama
https://hrcak.srce.hr/clanak/238458


POMOĆNICI U NASTAVI

Pomoćnici u nastavi - PRIRUČNIK
https://pomocniciunastavi.com/wp-content/uploads/2017/04/PRIRUCNIK-ZA-POMOCNIKE-U-NASTAVI-I-STRUCNE-KOMUNIKACIJSKE-POSREDNIKE.pdf

Usporedba perspektiva učitelja i pomoćnika u nastavi o potrebnim kompetencijama za poslove pomoćnika u nastavi
https://hrcak.srce.hr/file/381209

Kvaliteta suradnje učitelja i pomoćnika u nastavi iz perspektive učitelja i pomoćnika
https://hrcak.srce.hr/clanak/339719

Autizam i samopercepcija znanja pomoćnika u nastavi
https://hrcak.srce.hr/clanak/361872

Teaching assistants' professional support for students with disabilities and their role in inclusive education
https://hrcak.srce.hr/clanak/419147

Pomoćnici u nastavi: problemi u praksi i percepcija vlastite uloge u nastavnom procesu
https://hrcak.srce.hr/clanak/286066

Uloga pomoćnika u nastavi u provođenju inkluzivnoga obrazovanja
https://hrcak.srce.hr/clanak/277557

 

VRŠNJACI I INKLUZIJA 

Vršnjački vođena intervencija za poticanje socijalne interakcije djeteta s poremećajem iz spektra autizma
https://hrcak.srce.hr/clanak/253830

Percepcija djece i mladih rizičnog ponašanja o značaju vršnjaka - kvalitativni pristup
https://hrcak.srce.hr/clanak/145845

 

UČENICI S TEŠKOĆAMA I OBITELJ

Djeca s teškoćama učenja u interaktivnom sustavu obitelj-škola-vršnjaci
https://hrcak.srce.hr/clanak/70567

Povezanost varijabli obiteljske klime i prilagođenog ponašanja u procjenama djece s teškoćama i tipičnog razvoja
https://hrcak.srce.hr/clanak/153231

Obitelj – sustav dinamičnih odnosa u u interakciji
https://hrcak.srce.hr/clanak/48631

Neke značajke odnosa sestara / braće i osoba s posebnim potrebama
https://hrcak.srce.hr/clanak/16306


Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

KORISNE POVEZNICE

CMS za škole logo
Osnovna škola Petra Zrinskog Zagreb / Krajiška 9, HR-10000 Zagreb / os-pzrinskog-zg.skole.hr / ospz@os-pzrinskog-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju