Edukacijsko rehabilitacijska preporuka literature za stjecanje kompetencija za rad u inkluzivnom okruženju šk. god. 2023./2024.
Autor: Administrator , 12. 9. 2023.
U nastavku vijesti možete pronaći poveznice na korisnu literaturu o stjecanju kompetencija za rad u inkluzivnom okruženju, a prema preporuci naše školske edukacijske rehabilitatorice.
SMJERNICE - Ministarstvo znanosti i obrazovanja
Smjernice za rad s učenicima s teškoćama (MZO, 2021)
INKLUZIVNA KULTURA ŠKOLE
Stvaranje inkluzivne kulture škole
https://hrcak.srce.hr/clanak/
PODRŠKA UČENICIMA
Podrška učenicima s poremećajima u ponašanju i s teškoćama mentalnog zdravlja
Poučavanje učenika s autizmom
https://www.azoo.hr/app/
Postoji li pragmatični jezični poremećaj?
https://hrcak.srce.hr/clanak/
Primijenjena analiza ponašanja i autizam - vodič kroz terminologiju
https://hrcak.srce.hr/clanak/
Podrška učenicima s teškoćama iz područja jezično-govorne-glasovne komunikacije i specifične teškoće u učenju
Disleksija – vodič za samostalno učenje studenata i učenika
https://psiholoskikutak.
Utjecaj fonta na čitanje osoba s disleksijom
https://hrcak.srce.hr/file/
Ocjenjivanje djece s teškoćama u čitanju i pisanju: vrednujemo li znanja ili sposobnosti?
https://hrcak.srce.hr/file/
Specifične teškoće učenja - osvrt na probleme u jeziku, čitanju i pisanju
https://hrcak.srce.hr/clanak/
Ispitna anksioznost kod djece i mladih s teškoćama učenja
https://hrcak.srce.hr/clanak/
Smjernice za građu laganu za čitanje
https://www.hkdrustvo.hr/
Podrška učenicima s intelektualnim teškoćama
Društveni kontekst, posebne potrebe/invaliditet/teškoće u razvoju i edukacijsko uključivanje
https://hrcak.srce.hr/clanak/
Obilježja socijalne kognicije kod osoba s poremećajem iz spektra autizma, posebnim jezičnim teškoćama i intelektualnim teškoćama
https://hrcak.srce.hr/clanak/
POMOĆNICI U NASTAVI
Pomoćnici u nastavi - PRIRUČNIK
https://pomocniciunastavi.com/
Usporedba perspektiva učitelja i pomoćnika u nastavi o potrebnim kompetencijama za poslove pomoćnika u nastavi
https://hrcak.srce.hr/file/
Kvaliteta suradnje učitelja i pomoćnika u nastavi iz perspektive učitelja i pomoćnika
https://hrcak.srce.hr/clanak/
Autizam i samopercepcija znanja pomoćnika u nastavi
https://hrcak.srce.hr/clanak/
Teaching assistants' professional support for students with disabilities and their role in inclusive education
https://hrcak.srce.hr/clanak/
Pomoćnici u nastavi: problemi u praksi i percepcija vlastite uloge u nastavnom procesu
https://hrcak.srce.hr/clanak/
Uloga pomoćnika u nastavi u provođenju inkluzivnoga obrazovanja
https://hrcak.srce.hr/clanak/
VRŠNJACI I INKLUZIJA
Vršnjački vođena intervencija za poticanje socijalne interakcije djeteta s poremećajem iz spektra autizma
https://hrcak.srce.hr/clanak/
Percepcija djece i mladih rizičnog ponašanja o značaju vršnjaka - kvalitativni pristup
https://hrcak.srce.hr/clanak/
UČENICI S TEŠKOĆAMA I OBITELJ
Djeca s teškoćama učenja u interaktivnom sustavu obitelj-škola-vršnjaci
https://hrcak.srce.hr/clanak/
Povezanost varijabli obiteljske klime i prilagođenog ponašanja u procjenama djece s teškoćama i tipičnog razvoja
https://hrcak.srce.hr/clanak/
Obitelj – sustav dinamičnih odnosa u u interakciji
https://hrcak.srce.hr/clanak/
Neke značajke odnosa sestara / braće i osoba s posebnim potrebama
https://hrcak.srce.hr/clanak/
Zakonska regulativa - Pravilnici
https://narodne-novine.nn.hr/
https://narodne-novine.nn.hr/
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |