ŠKOLA U PIDŽAMI
15.01.2007. u bolnici Sestara milosrdnica otvoreni su bolnički razredi za djecu koja se nalaze na liječenju u toj ustanovi. Temeljem obrazloženog prijedloga škole, Gradski ured za obrazovanje (Agencija za odgoj i obrazovanje) odobrio je Osnovnoj školi Petra Zrinskog osnivanje kombiniranih razrednih odjela u Kliničkoj bolnici sestara milosrdnica, Vinogradska cesta 29 (jedan kombinirani odjel razredne nastave i jedan predmetne nastave). Osnovnoškolcima, koji zbog određenih zdravstvenih poteškoća moraju biti hospitalizirani i ne mogu dulje ili kraće vrijeme na uobičajen način zadovoljavati neke razvojne i obrazovne potrebe u redovitom nastavnom procesu, škola u bolnici osigurava dodatne, prilagođene uvjete školovanja. Uz pomoć stručnih učitelja ponavljaju, uvježbavaju i svladavaju nastavno gradivo, uzimajući u obzir individualne potrebe svakog djeteta u mjeri u kojoj je to optimalno moguće u postojećim bolničkim uvjetima. Naš je cilj i zadatak omogućiti i dalje cjelokupni razvoj djeteta, na duhovnoj, socijalnoj i intelektualnoj razini.
Nastavu održavaju učitelji naše škole:
Irena Mihaljević, razredna nastava
Dražen Gavrilović, tehnička kultura
Marijana Žderić, kemija
Kristina Branković, matematika
Julija Vejić, hrvatski jezik
Gordana Tomić-Šušnjara, fizika
Nevenka Došen, vjeronauk
Vinka Marić, priroda i biologija
Zrinka Dičak, povijest
Tomislav Zorić, zemljopis
Marijana Leško, engleski jezik
Jurana Linarić-Mihalić, likovna kultura
Lidija Balog-Petrović, glazbena kultura
Zlatica Čolja-Hršak, informatika
GODINA ČITANJA U ŠKOLI U BOLNICI
Autor: Administrator , 17. 12. 2021.
Ovu 2021. godinu u Školi u pidžami smo obogatili različitim aktivnostima na temu čitanja. Čitanjem potičemo spoznaju i razumijevanje tuđih i vlastitih osjećaja. Potičemo prihvaćanje i uvažavanje socijalnih načela i pamćenja. Potičemo razvoj djetetova zapažanja. Potičemo djetetovu kreativnost i kritičko mišljenje. Čitajući djetetu, pripremamo ga za samostalno čitanje. Najčešće smo provodili aktivnost međugeneracijskog čitanja u kojoj su starija djeca čitala mlađoj djeci njihove najdraže priče, nešto rjeđe pjesme. Djeca su crtala naslovnice svojih najdražijh knjiga te su izradila plakat na kojem su napisala čemu nas čitanje poučava - proširujemo rječnik, otkrivamo nova mjesta, učimo nove jezike, stvara dobar ugođaj, obogaćuje naš jezik, uči nas mudrim odlukama, proširujemo znanje. Budući da svaka knjiga ima poruku , učenici su izradili označivače stranica Sigurno smo da će se tim označivačima služiti i u svojim budućim čitateljskim avanturama.
Na taj način su nakratko osjećali toplinu svog doma kao i u prilikama kada im roditelji čitaju priče.
na kojima su napisali ili nacrtali poruke njihovih najdražih knjiga te ih bogato oslikali.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |