ŠKOLA U PIDŽAMI
15.01.2007. u bolnici Sestara milosrdnica otvoreni su bolnički razredi za djecu koja se nalaze na liječenju u toj ustanovi. Temeljem obrazloženog prijedloga škole, Gradski ured za obrazovanje (Agencija za odgoj i obrazovanje) odobrio je Osnovnoj školi Petra Zrinskog osnivanje kombiniranih razrednih odjela u Kliničkoj bolnici sestara milosrdnica, Vinogradska cesta 29 (jedan kombinirani odjel razredne nastave i jedan predmetne nastave). Osnovnoškolcima, koji zbog određenih zdravstvenih poteškoća moraju biti hospitalizirani i ne mogu dulje ili kraće vrijeme na uobičajen način zadovoljavati neke razvojne i obrazovne potrebe u redovitom nastavnom procesu, škola u bolnici osigurava dodatne, prilagođene uvjete školovanja. Uz pomoć stručnih učitelja ponavljaju, uvježbavaju i svladavaju nastavno gradivo, uzimajući u obzir individualne potrebe svakog djeteta u mjeri u kojoj je to optimalno moguće u postojećim bolničkim uvjetima. Naš je cilj i zadatak omogućiti i dalje cjelokupni razvoj djeteta, na duhovnoj, socijalnoj i intelektualnoj razini.
Nastavu održavaju učitelji naše škole:
Irena Mihaljević, razredna nastava
Dražen Gavrilović, tehnička kultura
Marijana Žderić, kemija
Kristina Branković, matematika
Julija Vejić, hrvatski jezik
Gordana Tomić-Šušnjara, fizika
Nevenka Došen, vjeronauk
Vinka Marić, priroda i biologija
Zrinka Dičak, povijest
Tomislav Zorić, zemljopis
Marijana Leško, engleski jezik
Jurana Linarić-Mihalić, likovna kultura
Lidija Balog-Petrović, glazbena kultura
Zlatica Čolja-Hršak, informatika
Čitanje ne poznaje granice/ Branje ne pozna meja - strip
Autor: Administrator , 13. 12. 2023.
Nakon što su učenici pročitali priču Maca Papučarica, slovenske spisateljice Ele Peroci, razgovarali smo o pročitanome, napravili analizu likova te redoslijed događaja u priči kako bismo lakše izradili predloške za strip. Izrada stripa je druga projektna aktivnost međunarodnog projekta Čitanje ne poznaje granice/ Branje ne pozna meja. S učenicima smo uvježbavali različite tehnike čitanja s ciljem poboljšanja brzine, točnosti i izražajnosti čitanja i razumijevanja pročitanog. Učenici kroz ovakav način rada bogate vlastiti vokabular, razvijaju kritičko mišljenje te ljubav prema pisanoj riječi. Čitanjem naglas učenici uvježbavaju unaprijediti vlastiti javni nastup. Isprepletenošću svih navedenih postignuća učenika ima za posljedicu razvoj kompetencija za učenje, za rad, za život u pripremi učenika za tržište rada. U nastavku možete pogledati stripove koje su izradili učenici. Irena Mihaljević, učiteljica
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |