ŠKOLA U PIDŽAMI
15.01.2007. u bolnici Sestara milosrdnica otvoreni su bolnički razredi za djecu koja se nalaze na liječenju u toj ustanovi. Temeljem obrazloženog prijedloga škole, Gradski ured za obrazovanje (Agencija za odgoj i obrazovanje) odobrio je Osnovnoj školi Petra Zrinskog osnivanje kombiniranih razrednih odjela u Kliničkoj bolnici sestara milosrdnica, Vinogradska cesta 29 (jedan kombinirani odjel razredne nastave i jedan predmetne nastave). Osnovnoškolcima, koji zbog određenih zdravstvenih poteškoća moraju biti hospitalizirani i ne mogu dulje ili kraće vrijeme na uobičajen način zadovoljavati neke razvojne i obrazovne potrebe u redovitom nastavnom procesu, škola u bolnici osigurava dodatne, prilagođene uvjete školovanja. Uz pomoć stručnih učitelja ponavljaju, uvježbavaju i svladavaju nastavno gradivo, uzimajući u obzir individualne potrebe svakog djeteta u mjeri u kojoj je to optimalno moguće u postojećim bolničkim uvjetima. Naš je cilj i zadatak omogućiti i dalje cjelokupni razvoj djeteta, na duhovnoj, socijalnoj i intelektualnoj razini.
Nastavu održavaju učitelji naše škole:
Irena Mihaljević, razredna nastava
Dražen Gavrilović, tehnička kultura
Marijana Žderić, kemija
Kristina Branković, matematika
Julija Vejić, hrvatski jezik
Gordana Tomić-Šušnjara, fizika
Nevenka Došen, vjeronauk
Vinka Marić, priroda i biologija
Zrinka Dičak, povijest
Tomislav Zorić, zemljopis
Marijana Leško, engleski jezik
Jurana Linarić-Mihalić, likovna kultura
Lidija Balog-Petrović, glazbena kultura
Zlatica Čolja-Hršak, informatika
Čitanje ne poznaje granice/ Branje ne pozna meja
Autor: Administrator , 29. 11. 2023.
Ove školske godine Škola u pidžami uključila se u međunarodni projekt Čitanje ne poznaje granice/ Branje ne pozna meja. Ciljevi ovog projekta uključuju poticanje i promoviranje knjige te čitanje, unapređenje čitalačke sposobnosti i vještine, upoznavanje slovenske dječje književnosti, jezika i kulture, promoviranje hrvatske dječje književnosti, jezika i kulture, unapređenje različitih vrsta pismenosti, razvijanje kritičkog mišljenja, ovladavanje jednostavnijim elementima istraživačkog rada, unapređenje vještine i sposobnosti javnog nastupa te razmjena iskustva s vršnjacima iz susjedne zemlje. Prva projektna aktivnost bila je zajedničko čitanje zbirke priča slovenske spisateljice Ele Peroci Djeco, Laku noć. Starija djeca čitala su priče mlađoj djeci. Zatim smo obradili priču Maca Papučarica za lektiru. To je bila lektira iz vrećice. Učenici su trebali nacrtati naslovnicu za tu priču. Zatim napisati redoslijed događaja u priči prema kojoj su usmeno prepričavali samu priču. Osmislili su poruku priče za svu djecu. Opisali osobnost Mace Papučarice. Napisali sastavak na temu kako bismo mogli pomoći Maci Papučarici. U papirnatu vrećicu su stavili od tri do pet predmeta pomoću kojih trebaju objasniti povezanost s pričom Maca Papučarica. Mlađi učenici su uživali slušajući zanimljive priče Ele Peroci. Kako je naš sat lektire izgledao, pogledajte u nastavku na fotografijama. Irena Mihaljević, učiteljica
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |