ŠKOLA U PIDŽAMI
15.01.2007. u bolnici Sestara milosrdnica otvoreni su bolnički razredi za djecu koja se nalaze na liječenju u toj ustanovi. Temeljem obrazloženog prijedloga škole, Gradski ured za obrazovanje (Agencija za odgoj i obrazovanje) odobrio je Osnovnoj školi Petra Zrinskog osnivanje kombiniranih razrednih odjela u Kliničkoj bolnici sestara milosrdnica, Vinogradska cesta 29 (jedan kombinirani odjel razredne nastave i jedan predmetne nastave). Osnovnoškolcima, koji zbog određenih zdravstvenih poteškoća moraju biti hospitalizirani i ne mogu dulje ili kraće vrijeme na uobičajen način zadovoljavati neke razvojne i obrazovne potrebe u redovitom nastavnom procesu, škola u bolnici osigurava dodatne, prilagođene uvjete školovanja. Uz pomoć stručnih učitelja ponavljaju, uvježbavaju i svladavaju nastavno gradivo, uzimajući u obzir individualne potrebe svakog djeteta u mjeri u kojoj je to optimalno moguće u postojećim bolničkim uvjetima. Naš je cilj i zadatak omogućiti i dalje cjelokupni razvoj djeteta, na duhovnoj, socijalnoj i intelektualnoj razini.
Nastavu održavaju učitelji naše škole:
Irena Mihaljević, razredna nastava
Dražen Gavrilović, tehnička kultura
Marijana Žderić, kemija
Kristina Branković, matematika
Julija Vejić, hrvatski jezik
Gordana Tomić-Šušnjara, fizika
Nevenka Došen, vjeronauk
Vinka Marić, priroda i biologija
Zrinka Dičak, povijest
Tomislav Zorić, zemljopis
Marijana Leško, engleski jezik
Jurana Linarić-Mihalić, likovna kultura
Lidija Balog-Petrović, glazbena kultura
Zlatica Čolja-Hršak, informatika
Dan mentalnog zdravlja u Školi u bolnici
Autor: Administrator , 20. 10. 2023.
U utorak, 10. listopada 2023. obilježili smo Dan mentalnog zdravlja. Učenici su saznali zašto je važno mentalno zdravlje te kako ga sačuvati. Proveli smo radionicu na kojoj su naučili imenovati i razlikovati emocije, prepoznavati tjelesne senzacije tijekom pojave određenih osjećaja i povezivati s njima, analizirati svoje i tuđe osjećaje te otkrivati prikladnost emocija s obzirom na situaciju koja je izazvala konkretnu emociju. Učenici su na zajednički papir napisali sve emocije koje trenutno osjećaju. Zatim su dodali i one kojih su se mogli sjetiti, a da nisu napisane. Pripremila sam kartice emocija koje su učenici trebali prepoznati, a zatim pantomimom, mimikom, gestikulacijom odglumiti. Upoznali su i pojam mentalne higijene te zašto i kako ju održavati. Sami su zaključili da im u tome može pomoći stvaranje dobrih navika (redovito se smijati, imati dobre prijatelje,visoko samopouzdanje, prehrana, druženje,...). Na fotografijama u nastavku možete pogledati kako nam je bilo. Irena Mihaljević, učiteljica
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |