2020-09-03 14:50:08

Postupak popravka tableta

Pošalješ mail (knjiznica.ospz@gmail.com) ili poruku na Teams knjižničarki Raheli s opisom problema i fotografijom oštećenja. Ona će ti se javiti povratno treba li nositi tablet k njoj ili na servis.

 
Ako je oštećenje takvo da tablet treba na servis, postupak je sljedeći:
Knjižničarka prijavi kvar. 
Servis javi cifru koliko košta popravak u slučaju da oštećenje ne spada pod garanciju. 
Knjižničarka te obavijesti porukom na Teamsu o cijeni popravka.

Jedan od roditelja uplati novac na žiro račun Škole (IBAN: HR2323900011100023495) i obavezno u opis plaćanja napiše da je za popravak tableta, svoje ime i ime djeteta na koje glasi tablet. Kad Škola vidi da je uplata sjela, plaća račun. Kroz nekoliko dana knjižničarka ti javlja da odeš po popravljeni tablet.

 
Podaci o servisu:
S&T Hrvatska – servis
Borongajska cesta 81a
10000 Zagreb

Osnovna škola Petra Zrinskog Zagreb