2023-09-12 13:59:28 Edukacijsko rehabilitacijska preporuka literature za stjecanje kompetencija za rad u inkluzivnom okruženju šk. god. 2023./2024. U nastavku vijesti možete pronaći poveznice na korisnu literaturu o stjecanju kompetencija za rad u inkluzivnom okruženju, a prema preporuci naše školske edukacijske rehabilitatorice. SMJERNICE - Ministarstvo znanosti i obrazovanja Smjernice za rad s učenicima s teškoćama (MZO, 2021)
INKLUZIVNA KULTURA ŠKOLE Stvaranje inkluzivne kulture škole https://hrcak.srce.hr/clanak/166614
PODRŠKA UČENICIMA Podrška učenicima s poremećajima u ponašanju i s teškoćama mentalnog zdravlja Poučavanje učenika s autizmom Postoji li pragmatični jezični poremećaj? Primijenjena analiza ponašanja i autizam - vodič kroz terminologiju Podrška učenicima s teškoćama iz područja jezično-govorne-glasovne komunikacije i specifične teškoće u učenju Disleksija – vodič za samostalno učenje studenata i učenika Utjecaj fonta na čitanje osoba s disleksijom Ocjenjivanje djece s teškoćama u čitanju i pisanju: vrednujemo li znanja ili sposobnosti? Specifične teškoće učenja - osvrt na probleme u jeziku, čitanju i pisanju Ispitna anksioznost kod djece i mladih s teškoćama učenja Smjernice za građu laganu za čitanje Podrška učenicima s intelektualnim teškoćama Društveni kontekst, posebne potrebe/invaliditet/teškoće u razvoju i edukacijsko uključivanje Obilježja socijalne kognicije kod osoba s poremećajem iz spektra autizma, posebnim jezičnim teškoćama i intelektualnim teškoćama
Pomoćnici u nastavi - PRIRUČNIK Usporedba perspektiva učitelja i pomoćnika u nastavi o potrebnim kompetencijama za poslove pomoćnika u nastavi Kvaliteta suradnje učitelja i pomoćnika u nastavi iz perspektive učitelja i pomoćnika Autizam i samopercepcija znanja pomoćnika u nastavi Teaching assistants' professional support for students with disabilities and their role in inclusive education Pomoćnici u nastavi: problemi u praksi i percepcija vlastite uloge u nastavnom procesu Uloga pomoćnika u nastavi u provođenju inkluzivnoga obrazovanja
VRŠNJACI I INKLUZIJA Vršnjački vođena intervencija za poticanje socijalne interakcije djeteta s poremećajem iz spektra autizma Percepcija djece i mladih rizičnog ponašanja o značaju vršnjaka - kvalitativni pristup
UČENICI S TEŠKOĆAMA I OBITELJ Djeca s teškoćama učenja u interaktivnom sustavu obitelj-škola-vršnjaci Povezanost varijabli obiteljske klime i prilagođenog ponašanja u procjenama djece s teškoćama i tipičnog razvoja Obitelj – sustav dinamičnih odnosa u u interakciji Neke značajke odnosa sestara / braće i osoba s posebnim potrebama
Zakonska regulativa - Pravilnici https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2018_11_102_1992.html https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2015_03_24_510.html |
Osnovna škola Petra Zrinskog Zagreb |